Žádost o poskytnutí informací a další podání doručené poštou přijímá administrativní pracovnice domova. Po jejich zaevidování je neprodleně předá statutárnímu zástupci. Žádosti doručené osobně přijímá ředitelka domova na adrese Dětský domov, Senožaty 199, 394 56 Senožaty. Poskytování informací se řídí Zák. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. Veškeré informace jsou zpracovávány v souladu s čl. 13 Nařízení Evropského Parlamentu a RADY (EU) 2016/679 (,,GDPR“) a Zák. o zpracování osobních údajů č. 110/2019 Sb.
Žádosti o informace
Informace lze žádat elektronickou poštou, ústně nebo písemně na oficiální adrese dětského domova.
Stížnosti
Postup při podávání a vyřizování žádostí, stížností a návrhů řediteli, pedagogickým pracovníků zařízení a dalším osobám a orgánům je vymezen ve Vnitřním řádu dětského domova.
Opravné prostředky
Proti rozhodnutí povinného subjektu lze podat odvolání prostřednictvím povinné osoby (ředitelky DD) zřizovateli dětského domova – Kraj Vysočina, a to do 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí.
Formuláře
Žádanka o dovolenku nezletilých dětí
Popisy postupů – návody pro řešení životních situací
Jednotlivé popisy postupů najdete na Portále veřejné správy https://portal.gov.cz.